Jaarrekening

OviFlex zou geen alles-in-1 kantoor kunnen zijn, als u niet terecht zou kunnen voor uw jaarrekening. Wij stellen de jaarrekening voor u op, zodat deze voldoet aan de vereisten zoals gesteld in Boek 2 BW Titel 9 en de voorschriften zoals gesteld door de 'Raad voor de Jaarverslaggeving (RJ)' of de "Raad voor de Jaarverslaggeving voor kleine- en microrechtspersonen (RJk)'. Naast de jaarrekening, stellen wij ook jaarlijks de notulen voor u op voor de Algemene Vergadering Aandeelhouders (AVA) en deponeren wij de jaarrekening bij de Kamer van Koophandel. Verder bent u ook aan het juiste adres, mocht u geïnteresseerd zijn in tussentijdse rapportages of eventuele prognoses.

Veel kantoren bieden een jaarrekening aan tegen een op maat gemaakt tarief op basis van de geschatte tijdsbesteding. Dit geschiedt op basis van individuele beoordeling. Bij OviFlex gelden vaste tarieven voor micro- en kleine rechtspersonen afhankelijk van het type onderneming dat u heeft en het aantal posten in de jaarrekening. Voor middelgrote- en grote rechtspersonen hanteren wij ook een individuele beoordeling voor het bepalen van uw tarief.

Wij onderscheiden de volgende type jaarrekeningen met vaste tarieven:

  1. Basic (NA) - Beknopte jaarrekening voor personal holdings, stamrecht bv's en niet-consolidatie plichtige houdstermaatschappijen zonder nevenactiviteiten;
  2. Basic (WZ) - Beknopte jaarrekening voor werkmaatschappijen zonder voorraden en zonder materiële vaste activa;
  3. Basic (WM) - Beknopte jaarrekening voor werkmaatschappijen met voorraden óf materiële vaste activa;
  4. Basic (WM+) - Beknopte jaarrekening voor werkmaatschappijen met voorraden én materiële vaste activa;
  5. Basic Consolidated - Vrijwillig geconsolideerde jaarrekening;
  6. Extensive - Uitgebreide jaarrekening.

Tussentijdse rapportages

Naast de jaarrekening, biedt OviFlex ook de mogelijkheid om tussentijdse rapportages af te nemen. Tussentijdse rapportages kunnen alle kanten op gaan. Tussentijdse rapportages zijn immers niet verplicht, dus mocht u hier interesse in hebben, kunnen wij in een intake gesprek uw wensen noteren waar u over geïnformeerd wenst te worden. Tijdens dit intake gesprek, kunnen we afspraken maken over het moment dat de rapportage voor u klaar staat en welke informatie wij hiervoor van u nodig hebben en wat de uiterste aanleverdatum is die daarbij hoort.

Prognoses

Tijdens het intake gesprek omtrent de tussentijdse rapportages, kunnen wij ook afspraken maken met betrekking tot eventuele prognoses en welke uitgangspunten realistisch zijn om mee te wegen met het inschatten van uw toekomstige resultaten. De vorm waarin u een dergelijke prognose wilt ontvangen en de periodiciteit is geheel aan te passen aan uw wensen. Meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

 
E-mailen
Bellen
LinkedIn